You are currently viewing Znalazłam polecany nocleg w Świebodzicach

Znalazłam polecany nocleg w Świebodzicach

Razem z mężem musieliśmy wyjechać na kilka dni w podróż służbową. Takie były uroki własnej działalności w naszej branży. Zazwyczaj to my musieliśmy jeździć do klientów, a nie oni do nas. Tym razem czekała nas podróż do miejscowości Świebodzice. Ponieważ miasto to znajdowało się na drugim końcu kraju, nie opłacało nam się wracać do domu tego samego dnia. Nie chcieliśmy jeździć po nocy. Wobec tego nie pozostało nam nic innego, jak znalezienie na miejscu noclegu.

Potrzebowaliśmy polecanych noclegów w Świebodzicach

polecane noclegi świebodziceKiedy zastanawiałam się nad tym, gdzie moglibyśmy spać, coś mi się przypomniało. Kiedyś w tej miejscowości była na urlopie moja przyjaciółka. Zadzwoniłam do niej i zapytałam się o polecane noclegi Świebodzice to miejscowość, w której centrum szukaliśmy dobrego noclegu w niskiej cenie. Przyjaciółka podpowiedziała mi z jakich pensjonatów i hoteli na miejscu warto korzystać. Bardzo szybko sprawdziłam miejsca noclegowe, które mi poleciła. Jeden z hoteli oferował naprawdę dobre warunki w niskiej, przystępnej cenie. A co najważniejsze mieli oni wolne pokoje w wybranym przeze mnie terminie. Dodatkowym atutem tego miejsca był fakt, że posiadali oni całodobową recepcję i można się tam było zameldować o dowolnej godzinie. Pokazałam tę ofertę mojemu mężowi i stwierdził on, że nie ma co się wahać, trzeba rezerwować nocleg, bo przecież nasz wyjazd miał się odbyć już za kilka dni. Dokonałam rezerwacji noclegu wraz ze śniadaniem, żebyśmy z samego rana albo późno wieczorem nie musieli tracić czasu na poszukiwania sklepu, gdzie dostaniemy coś do jedzenia. Po przyjeździe na miejsce, bardzo nam się spodobał ten hotel. Był urządzony w nowoczesny sposób, a w pokojach niczego nie brakowało. W dodatku każdy pokój miał dostęp do prywatnej łazienki z wanną i prysznicem, dzięki czemu w komfortowy sposób odświeżyliśmy się po podróży.

Cieszę się, że moja przyjaciółka poleciła mi taki dobry nocleg. W dodatku jego cena, jak za pokój dwuosobowy z prywatną łazienka była naprawdę przystępna. Jestem przekonana, że jeśli jeszcze kiedyś będziemy musieli wybrać się do tej miejscowości, z pewnością skorzystam z oferty tego fajnego hotelu. Łóżko mieliśmy bardzo miękkie dlatego przed podróżą powrotną wyspaliśmy się. Natomiast jedzenie było pyszne i mieliśmy duży wybór różnych dań śniadaniowych.