You are currently viewing Wycieczka nad Bajkał w niskiej cenie

Wycieczka nad Bajkał w niskiej cenie

Razem z przyjaciółką kochamy podróże. Tak naprawdę jak tylko skończyłyśmy osiemnaście lat zaczęłyśmy przygodę z podróżami. Z początku skupiałyśmy się na naszym kraju, bo rodzice nie do końca byli przekonani co do naszych wyjazdów. Wiadomo jak to rodzice, dla nich najważniejsze jest bezpieczeństwo dziecka, więc z biegiem czasu i tak jestem im wdzięczna, że chociaż po Polsce mogłyśmy podróżować. Zaczynałyśmy od miast w pobliżu miejsca zamieszkania i stopniowo rozszerzaliśmy trasę.

Niedroga wycieczka nad Bajkał

tania wyprawa nad BajkałTrzy lata zajęło zwiedzenie wszystkich większych miast w Polsce. Do tego doszło wejście na największe szczyty w kraju. Będąc na studiach, miałyśmy łatwiejszy dostęp do lotniska, więc nasze tereny zaczęłyśmy poszerzać. Rozpoczynając od Skandynawii, a później południową część Europy. Stolice głównych państw europejskich mamy odhaczone. Ostatnio zaczęłyśmy rozmyślać w jakim kierunku udać się tym razem. Z początku miałyśmy polecieć do USA. Jest to nasze największe marzenie, niestety jeszcze na tę chwilę dla nas jako studentek jest to nieosiągalne. Koleżanka szukając ofert wycieczkowych w internecie trafiła na biuro podróży w którym zainteresowała nas tania wyprawa nad Bajkał. Przyznaję, że na wschód się nigdy nie wybrałyśmy i na tę chwilę nie miałyśmy tego w planach. Jednak korzystna cena skusiła nas do tego, aby poczytać o tych rejonach. Okazało się, że nasi znajomi ze studiów w zeszłym roku byli na takiej wycieczce i bardzo sobie ją chwalą. Uznali, że to niedocenione tereny, choć warte zobaczenia. Ta pozytywna recenzja sprawiła, że postanowiłyśmy zabukować bilety. W księgarni kupiłyśmy przewodnik, bo zawsze przygotowujemy się do każdego wyjazdu. Chciałyśmy jadąc tam już mieć jakieś podstawy, bo jedyne co wiedziałyśmy to, że Bajkał jest jeziorem w Rosji.

Miałyśmy wiele szczęścia, bo organizatorem wycieczki był Polak, który przez większość życia mieszkał na terenach rosyjskich dzięki temu zna te miejsca od podszewki. Bardzo się ucieszyłyśmy, bo mimo iż do wyjazdu pod względem merytorycznym i fizycznym się przygotowałyśmy to zawsze fajnie, jak osoba z biura jest kompetentna i dzięki niej można nabyć jakąś nową widzę. A nie ma nic lepszego jak wrócić z wakacji i być bogatszym o różne ciekawostki z danego miejsca.