You are currently viewing Na zimowy urlop wybieramy się do Zakopanego

Na zimowy urlop wybieramy się do Zakopanego

Praktycznie każdego roku jeździmy z żoną i naszym synem na letnie wakacje za granicę. Wypoczynek w lato był dla Nas absolutną koniecznością. Całą Naszą trójką uwielbiamy słońce, wodę i plażę, więc co roku lataliśmy za granicę w poszukiwaniu tych naszych bodźców szczęścia. Wyjątkiem był obecny rok, w którym z przyczyn pandemicznych i finansowych nigdzie nie polecieliśmy. I dlatego właśnie postanowiliśmy sobie to zrekompensować w tym roku urlopem zimowym.

Wynajęliśmy sobie pięknie urządzony góralski domek

atrakcyjny wynajem góralskich domów w zakopanemNad wyborem miejsca na zimowy urlop nie zastanawialiśmy się nawet przez minutę. Od razu wiedzieliśmy, że celem naszej podróży na urlop będzie Zakopane. Miasto to nie bez powodu nazywane jest zimową stolicą Polski. Byliśmy tam kilka razy na weekend i doskonale wiemy, że jest tam naprawdę pięknie. Postanowiliśmy wybrać się tam w Styczniu i choć jest dopiero początek października to już teraz chcieliśmy sobie zarezerwować jakieś noclegi. Znalazłem bardzo atrakcyjny wynajem góralskich domów w Zakopanem i od razu wszystkim Nam ten pomysł się ogromnie spodobał. Od razu zamarzyliśmy o tym, żeby spędzić cały tydzień w typowym góralskim domu wykonanym z bali, czyli wielkich kawałków drzewa. To takie tradycyjne domy, które zawsze kojarzą się z tym regionem Polski. Wybraliśmy domek przeznaczony dla czterech osób, bo po prostu mniejszych nie było, ale przynajmniej naszej trójce będzie wygodnie. Zarezerwowaliśmy już wybrany przez nas drewniany dom i zapłaciliśmy zaliczkę, bo chcieliśmy mieć już wszystko zaklepane. Ale to będzie naprawdę wyjątkowy urlop, bo po raz pierwszy jedziemy na niego zimą. A domek, który wybraliśmy, jest w pełni urządzony, dzięki czemu będziemy mogli sobie sami przygotowywać posiłki i jeść do n co będziemy mieć ochotę. Nie możemy się już doczekać tego wspólnego wyjazdu.

Od dawna nie byliśmy już na wakacjach, bo wszystkie nasze plany pozmieniała pandemia koronawirusa. Postanowiliśmy wszystko nadrobić i wybrać się na wakacje zimą. Od razu poszukaliśmy noclegów i wybraliśmy  w pełni urządzony drewniany domek z bali. Będziemy na wakacjach, ale w wynajętym domku będziemy mogli się poczuć trochę tak jak we własnym domu. W każdym razie posiłki będziemy sobie przygotowywać sami, bo to zawsze pewność, że zjemy to co lubimy.