You are currently viewing Na rodzinne weekendy jeździmy do Kudowy Zdroju

Na rodzinne weekendy jeździmy do Kudowy Zdroju

Ja, moja żona i nasz synek uwielbiamy spędzać weekendy poza domem. Mamy w sobie zamiłowanie do podróży i z całą pewnością możemy się nazwać profesjonalnymi turystami, o ile takie pojęcie w ogóle istnieje. W każdym razie w każdy weekend gdzieś wyjeżdżamy, ale możemy sobie na takie wyjazdy pozwolić tylko i wyłącznie w weekendy. Ostatnio odkryliśmy piękne miejsce na mapie naszego kraju, w którym się po prostu zakochaliśmy. Jest to miejsce na południu Polski.

W Kudowie Zdroju jest naprawdę pięknie

malownicza kudowa zdrójNasze weekendowe podróżowanie po kraju zaczęło się trochę przypadkowo. Jakoś tak się stało, że pewnego roku nie pojechaliśmy nigdzie na wakacje. Wcześniej taka sytuacja nie miała miejsca, więc bardzo nam to doskwierało. Postanowiliśmy, że nadrobimy to podróżowaniem typowo turystyczno-krajoznawczym po naszym kraju. Wcześniej lataliśmy co roku za granicę, ale tak naprawdę nic w ten sposób nie zwiedzaliśmy, a jedynie wylegiwaliśmy się na gorącym piasku. I dlatego właśnie w ten rok, w którym na wakacje nie pojechaliśmy, postanowiliśmy zobaczyć dokładnie nasz kraj. I jakoś tak zupełnie przypadkiem w internetowym przewodniku turystycznym wyświetliła nam się malownicza Kudowa Zdrój, którą od razu postanowiliśmy odwiedzić. Na monitorze komputera miejscowość ta wyglądała naprawdę przepięknie, ale wiadomo, że zdjęcia nie zawsze oddają prawdziwy wygląd czegoś. Gdy jednak wybraliśmy się tam na weekend to od razu kompletnie oszaleliśmy na punkcie tego miasteczka. Kotlina Kłodzka i Błędne Skały to miejsca, których nigdy się nie zapomina. Odkąd pojechaliśmy pierwszy raz w to miejsce to chyba będzie już szósty weekend, w którym ponownie się tam wybierzemy. Mieliśmy w planach zwiedzanie całego naszego kraju w weekendy, a tymczasem utknęliśmy w Kudowie Zdroju i nie możemy po prostu wybrać się nigdzie dalej, bo tak nam się tutaj podoba.

Całą naszą trójką zafascynowaliśmy się widokiem Kotliny Kłodzkiej i samą Kudową. Już na pierwszy wyjazd tutaj udało nam się wynająć luksusowy apartament, ale teraz korzystamy raczej z gościnności pensjonatów. Wynika to z tego, że i tak przez cały dzień chodzimy i zwiedzamy, a nie siedzimy w jednym miejscu. Na pewno przyjedziemy do Kudowy Zdroju jeszcze nie raz, ale w najbliższym czasie musimy zobaczyć jakieś inne miejsca.