You are currently viewing Fachowe usługi concierge

Fachowe usługi concierge

Kilka lat temu, dokładnie nie jestem w stanie tego jednak określić, musiałabym najpierw zaglądną w papiery swojej firmy, myślę, że będzie to już mniej więcej siedem do ośmiu lat temu, musiałam znaleźć całkiem nową pracę. Bardzo długo szukałam czegoś na stałe, jednak z racji na wysoki poziom bezrobocia nie mogłam trafić na żadną konkretną ofertę. Ostatecznie postanowiłam założyć własną działalność gospodarczą i otworzyć własny hotel. Aktualnie poszukuję nowego pracownika – concierge.

Jak zapewnić fachową usługę concierge w hotelu?

fachowa usługa conciergeTeraz role się trochę odwróciły i to właśnie ja na nowo poszukuję pracowników. Taka fachowa usługa concierge jest mi teraz w hotelu bardzo potrzebna. Aktualnie zatrudniam kilkadziesiąt pracowników, a mój hotel jest już marką rozpoznawalną na rynku. W przyszłym roku zamierzam odtworzyć nowy obiekt. Dlaczego bardzo poszukujemy concierge do mojego hotelu? Otóż przede wszystkim chodzi tutaj o komfort naszych gości. Poza tym bardzo potrzebujemy tej usługi. Jak się bowiem okazało concierge jest jednym z wymagań stawianych nam przez specjalną listę rzeczy do spełnienia

, aby stać się hotelem pięciogwiazdkowym. Aktualnie posiadamy aż cztery gwiazdki i cieszymy się uznaniem gości. Możemy to zmieć w bardzo prosty sposób, jedynie zatrudniając concierge. O co dokładnie chodzi z gwiazdkami w hotelu? Warto wiedzieć, że aby dostać odpowiednią liczbę gwiazdek przed każdym obiektem hotelowym stawia się odpowiednie warunki, które zawarte są na specjalnych listach. Takie listy obowiązują dla danego kraju, dlatego też niekiedy możemy się spotkać z rażącymi różnicami pomiędzy hotelem na przykład czterogwiazdkowym w różnych krajach. Warto więc wybierając dany hotel najpierw zapoznać się z wymaganiami, które przed nim stawia dany kraj i potem wybrać coś odpowiedniego dla siebie na przykład na wakacje. Kim jednak jest concierge i jak wyglądają jego fachowe usługi w hotelu? Jest to osoba do zadań specjalnych.

Osoba do zadań specjalnych zajmuje się w hotelu różnymi sprawami. Organizuje dla gości różne rzeczy i spełnia ich wszystkie nawet najśmielsze życzenia. Chodzi tutaj na przykład o rezerwacje stolików w różnych hotelach. Ale także kupowanie różnych przedmiotów na specjalne zamówienie, na przykład biletów na różne imprezy.